PASS/SCHEMA

träning-pass Hemsida - 1.jpg
 
 

Träning för alla

Hos oss hittar du allt för din styrketräning och även en gruppträningsyta, för din individuella och funktionella träning med battlerope, TRX, slamballs, STROOPS mm och varför inte dra viktsläden över konstgräsmattan efter det att du har lekt dig svettig i buren. Här finns det garanterat något för alla.

 
 

Kolla även in våra andra tjänster för t ex möhippa, företagspaket och vår “After Work träning” som vi håller sista fredagen varje månad.

 

 
 
header hemsida 7 - 1.jpg

TWP CIRKELFYS 45 eller 60 min 

Cirkelträning för hela kroppen där var och en kan anpassa träningen och intensitet en efter egen förmåga och dagsform. Uppbyggt i olika block och stationer som utförs under tid.

Passet på 60 min innehåller uppvärmning och stretch tillsammans.

Nivå: Passar alla oavsett träningsvana.

 

 
hemsida basic - 1.jpg

STARK OCH RÖRLIG 30 min

Du behöver vara stark för att vara rörlig, du behöver vara rörlig för att vara stark. Detta kallas mobilitet.

Det här är en lugn klass för att mjuka upp stela kontorskroppar, lugna spända axlar och nacke men även minska risken för skador vid tyngre och mer intensiv träning.

Passet ska inte jämföras med yoga, vi blandar rörlighetsövningar med kroppsviktsträning. Rörlighetsträning har alla nytta av. Det förbättrar din hållning, ökar din energi men gör även din kropp starkare och smidigare.

Vi avslutar passet med avslappning och andning för att öka din produktivitet för resten av arbetsdagen.

Nivå: Passar alla oavsett tidigare träningsvana.

 

 
AAAAAAAA - 1.jpg

CORE N BOOTY 30 min

Passet för dig som vill koncentrera dig lite extra på core och sätesmusklerna. En stark bål och säte är grunden till både en starkare kropp och en bättre hållning.

 Nivå: Passar alla oavsett träningsvana.

 

 
box hemsida - 1.jpg

KAMPSPORTSFYS 60 min 

Under detta pass ägnar vi oss svettig, explosiv träning med inspiration och inslag från kampsporten. Passet är uppbyggt i ronder där vi jobbar med slag och sparkkombinationer på mittsar. Vi börjar passet med uppvärmning tillsammans.

Nivå: Passar alla oavsett träningsvana

 

 
header hemsida 4 - 1.jpg

TABATA TUESDAY 30 min

Högintensivt intervallpass för hela kroppen som optimerar förbränningen, utmanar såväl konditionen som uthållighet och styrka.

 Nivå: Passar alla oavsett träningsvana.

 

 
BUBBLES & BURPEES AW  - 1.jpg

BUBBLES & BURPEES

Vårt AFTER WORKout koncept hålls sista fredagen varje månad. Vi avslutar veckan med hög musik, svettig träning som därefter avrundas med en ”high five” och för den som vill, bastu, mingel, snacks och bubbel.

 

Nivå: Passar alla oavsett träningsvana.

 

 
PT Hemsida - 1.jpg

PERSONLIG TRÄNING

Med en PT får du individuellt anpassade träningspass för att du ska nå dina mål oavsett om det är för att förbättra din hälsa, bli starkare, snabbare i löpspåret eller gå upp/ner i vikt. Här står dina mål och behov i fokus.

Kontakta oss för paket och prisförfrågningar.

 

 
yoga hemsida - 1.jpg

YOGA 60 min

Ett lugnare yogapass som hjälper dig hitta ditt inre välmående med fokus på andning och kropp. I en hektisk vardag glömmer vi ofta bort att ge oss själva tid att stanna upp och tanka på med ny energi och trycka på paus-knappen.

Nivå: Passar alla oavsett träningsvana.

 

 
High Five hemsida - 1.jpg

FREDAGSFYS INNAN FREDAGSMYS

Det här är lunchpasset som ger kroppen ny energi och hjärnan större möjlighet att vara fokuserad och produktiv timmarna innan helgen tar vid.

Vi startar passet med rörlighet och uppvärmning med hjälp av kroppsviktsövningar för att förbereda kroppen för nästa del. Därefter jobbar vi kombinerat styrka, flås och spänst med fokus på träningsglädje, gemenskap och rolig utmaning. Övningar går att göra både lättare och svårare för att passa just DIG och din dagsform.Vi avslutar med ca 10 min nedvarvning.

Nivå: Passar alla oavsett träningsvana